Dostawa i płatność

Kurier DPD – wielkość opłat, czas dostawy

  • 21 zł – płatność przy odbiorze (przesyłka pobraniowa – płatna u kuriera gotówką).
  • 16 zł – płatność z góry (np. zwykły przelew, płatność internetowa, BLIK, karta debetowa/kredytowa).
  • 0 zł – przy zamówieniach powyżej 300 zł  (TYLKO przy płatności z góry oraz wysyłce na terenie Polski. Darmowa dostawa NIE obowiązuje przy zamówieniach „za pobraniem”).
  • Czas dostawy to najczęściej 1 dzień roboczy, a gwarantujemy dostawę w ciągu 2 dni roboczych.
  • W przypadku przewidywanych opóźnień będziemy informować klienta jeszcze przed nadaniem paczki.

 

InPost Paczkomaty – wielkość opłat, czas dostawy

Niedługo zostanie uruchomiona usługa wysyłki paczek przez paczkomaty…

 

Wysyłki zagraniczne – wielkość opłat, czas dostawy

  • Wysyłki tylko i wyłącznie przez Pocztę Polską.
  • Koszt dostawy zależy od państwa docelowego, wagi paczki oraz jej rodzaju.
  • Koszt wysyłki jest określany na podstawie cennika Poczty Polskiej: https://cennik.poczta-polska.pl/usluga,zagraniczny_paczka_pocztowa.html
  • Wysyłka towaru jest możliwa tylko po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.
  • Wysyłka do Wielkiej Brytanii jest możliwa przy zamówieniach o wartości powyżej 135 GBP (w przypadku zainteresowania prosimy o kontakt mailowy)
  • Do krajów UE proponujemy Paczkę Pocztową Ekonomiczną, do Państw poza Europą wysyłamy tylko przez tzw. Usługę EMS – przesyłka lotnicza Poczty Polskiej.

Czas dostarczenia przesyłek jaki gwarantujemy to 14 dni roboczych w przypadku Paczki ekonomicznej na terenie UE i 14 dni roboczych w przypadku Paczki lotniczej EMS. Przesyłki docierają jednak najczęściej w ciągu kilku dni (np. Niemcy) i około 6 dni (lotnicza paczka EMS poza Europę). W przypadku zmian gwarancji czasu dostawy przesyłek będziemy informować przed nadaniem paczki wraz z oczekiwaniem na akceptację ze strony zamawiającego.

 

Odbiór osobisty – zapłata i miejsce odbioru

  • Możliwe tylko w przypadku płatności z góry.
  • Odbiór w sklepie stacjonarnym „Zielarnia Suwalska” w Suwałkach przy ul. Kościuszki 112C/U2.
  • Odbiór tylko w godzinach pracy sklepu (pon.-pt. – 10-18 i sob. – 10-14).
  • Zamówienie zostanie przygotowane w ciągu jednego dnia roboczego i będzie wtedy możliwe do odbioru – należy śledzić status zamówienia. Status „Zrealizowane” oznacza gotowość do obioru zamówienia.
  • Odbiór zamówienia jest możliwy tylko po podaniu danych identyfikujących jak np. numer zamówienia, zamawiane produkty, osoba zamawiająca, itp. Warunkiem koniecznym odbioru jest pokwitowanie z podaniem imienia i nazwiska osoby odbierającej i podpisem ze wskazaniem daty odbioru.
  • Zamawiający produkty z „odbiorem osobistym” wyraża zgodę na wydanie produktów po odpowiedniej weryfikacji, przez osoby inne niż widniejące na zamówieniu/fakturze.