Kurier DPD – wielkość opłat, czas dostawy
- 21 zł – płatność przy odbiorze (przesyłka pobraniowa – płatna u kuriera gotówką).
- 16 zł – płatność z góry (np. zwykły przelew, płatność internetowa, BLIK, karta debetowa/kredytowa).
- 0 zł – przy zamówieniach powyżej 300 zł (TYLKO przy płatności z góry oraz wysyłce na terenie Polski. Darmowa dostawa NIE obowiązuje przy zamówieniach „za pobraniem”).
- Czas dostawy to najczęściej 1 dzień roboczy, a gwarantujemy dostawę w ciągu 2 dni roboczych.
- W przypadku przewidywanych opóźnień będziemy informować klienta jeszcze przed nadaniem paczki.
InPost Paczkomaty – wielkość opłat, czas dostawy
- 16 zł – płatność z góry (brak możliwości wysyłki za pobraniem).
- 0 zł – przy zamówieniach powyżej 300 zł.
- Czas dostawy to najczęściej 1 dzień roboczy, ale gwarantujemy dostawę w ciągu 2 dni roboczych.
- Brak możliwości wysyłki produktów szklanych – np. dezodorant, nalewka, zestawy zawierające soki lub oleje.
- W przypadku przewidywanych opóźnień będziemy informować klienta jeszcze przed nadaniem paczki.
- Brak możliwości usługi kuriera InPost – tylko paczkomaty!
Wysyłki zagraniczne – wielkość opłat, czas dostawy
- Wysyłki tylko i wyłącznie przez Pocztę Polską.
- Koszt dostawy zależy od państwa docelowego, wagi paczki oraz jej rodzaju.
- Koszt wysyłki jest określany na podstawie cennika Poczty Polskiej: https://cennik.poczta-polska.pl/usluga,zagraniczny_paczka_pocztowa.html
- Wysyłka towaru jest możliwa tylko po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.
- Wysyłka do Wielkiej Brytanii nie jest aktualnie możliwa z uwagi na wielkość opłat eksportowych i importowych.
- Do krajów UE proponujemy Paczkę Pocztową Ekonomiczną, do Państw poza Europą proponujemy wysyłkę paczki przy usługi EMS lub jako Paczkę Pocztową Priorytetową. Dostępność poszczególnych opcji jest zależna od Poczty Polskiej i może się zmieniać.
Czas dostarczenia przesyłek jaki gwarantujemy to 14 dni roboczych w przypadku Paczki ekonomicznej na terenie UE i 14 dni roboczych w przypadku Paczki Pocztowej Priorytetowej lub Paczki EMS. Przesyłki docierają jednak najczęściej w ciągu kilku dni (np. Niemcy) i około 6-10 dni (lotnicza paczka poza Europę). W przypadku zmian gwarancji czasu dostawy przesyłek będziemy informować przed nadaniem paczki wraz z oczekiwaniem na akceptację ze strony zamawiającego.
Odbiór osobisty – zapłata i miejsce odbioru
- Możliwe tylko w przypadku płatności z góry.
- Odbiór w sklepie stacjonarnym „Zielarnia Suwalska” w Suwałkach przy ul. Kościuszki 112C/U2.
- Odbiór tylko w godzinach pracy sklepu (pon.-pt. – 10-18 i sob. – 10-14).
- Zamówienie zostanie przygotowane w ciągu jednego dnia roboczego i będzie wtedy możliwe do odbioru – należy śledzić status zamówienia. Status „Zrealizowane” oznacza gotowość do obioru zamówienia.
- Odbiór zamówienia jest możliwy tylko po podaniu danych identyfikujących jak np. numer zamówienia, zamawiane produkty, osoba zamawiająca, itp. Warunkiem koniecznym odbioru jest pokwitowanie z podaniem imienia i nazwiska osoby odbierającej i podpisem ze wskazaniem daty odbioru.
- Zamawiający produkty z „odbiorem osobistym” wyraża zgodę na wydanie produktów, po ww. weryfikacji, dla osoby innej niż widniejąca na zamówieniu/fakturze.